Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Nawiguj w górę
Logowanie
Jesteś tu: Firma > Polski > Aktualności

Developing a Winning Marketing and Distribution Strategy

2020-06-01 cwzb kategoria: informacja przedmiot 


Developing a Winning Marketing and Distribution Strategy, with L'Oreal Polska (CEMS)

Podczas tego przedmiotu będziecie mieć wyjątkową okazję lepiej poznać rynek kosmetyczny:

  • ​Rozwiązywać prawdziwe case’y businesowe jednej z kultowych marek L’Oréal
  • Dowiedzieć się więcej na temat zarządzania marką, zarówno z perspektywy komunikacyjnej, jak i biznesowej 
  • Zagłębić się w mieszane modele biznesowe B-2-B oraz B-2-C 
  • Rozwijać się i inspirować pod okiem najlepszych ekspertów L’Oréal Poland & Baltic HUB

square SM.png 


Dlaczego właśnie ten kurs?

  • Dajemy możliwość sprawdzenia teorii w praktyce. 
  • Będziesz pracować nad swoimi umiejętnościami marketingowymi oraz rozwiniesz kluczowe kompetencje biznesowe.
  • Na zajęciach będziesz pracować w zespole nad innowacyjnymi projektami. 
  • Będzie to wyjątkowa okazja do dyskusji z najlepszymi ekspertami w branży FMCG. 
  • Kurs jest częścią regularnych zajęć SGH i CEMS. 
  • ​Zdobędziesz 7 punktów ECTS.
  • Dowiesz się więcej na temat globalnej I lokalnej strategii L’Oréal.
  • Być może rozpoczniesz karierę właśnie w L’Oréal – weźmiesz udział w konkursie Brandstorm i dołączysz do Talent Development Program.
Kto może uczestniczyć?
  • Studenci magisterskich studiów stacjonarnych na SGH, którzy pasjonują się marketingiem i rozwojem biznesu. 
  • ​Kurs jest częścią program CEMS, ale studenci, którzy nie należą do CEMS również mogą wziąć w nim udział. 
  • Kurs będzie miał miejsce w semestrze jesiennym 2020 (październik-grudzień). 
  • Zajęcia oraz zaliczenia będą odbywały się w całości w języku angielskim 
  • ​Obowiązuje 100% obecność na zajęciach.
  • Ilość miejsc w kursie jest ograniczona do 25. 

PROCES REJESTRACJI

APLIKACJE
Aplikacje muszą być w języku angielskim i składać się z dwóch elementów:
  • CV (zawierającego e-mail SGH oraz ID studenta)
  • Krótki list motywacyjny, w którym wyjaśnisz dlaczego chcesz wziąć udział w tych zajęciach. 

Zajęcia będą odbywały się w czwartki 09:50 – 14:40 w 5 sesjach. Szóste zajęcia zostą poświęcone na finalne prezentacje projektowe w siedzibie L’Oréal Poland & Baltic HUB w Warszawie.

PROWADZĄCY 
  • ​Profesor Piotr Płoszajski: nadzór nad kursem. 
  • HR manager ze strony L’Oréal koordynujący zajęcia i kontakt ze studentami ​
  • Eksperci z obszaru marketingu, trade marketingu, zarządzania kategorią, sprzedaży, którzy poprowadzą poszczególne zajęcia zgodnie z planem kursu. ​
square SM 2.png 
 
 
 
 

Archiwum